onsdag 23 mars 2011

Hello Kitty VII


Här har ni min sjunde Hello Kitty-tårta, till en barndomsväns dotter som fyllde tre år. Allt gick som på räls, blev väldigt nöjd med hela tårtan. Ofta är det något som krånglar när jag gör en tårta och det känns som att jag kunnat göra något annorlunda, men detta var verkligen en sån där gång då allt gick som smort!

Ljusa bottnar fyllda med jordgubbsmousse och vaniljkräm
Spacklad med vit chokladfrosting och täckt med sugarpaste
Dekorationer i sugarpaste och kristyr


Tårtbrickan kommer från Siluett of Sweden



16 kommentarer:

  1. dom e ju för rosa ljuvligt vackra dessa hello kitty tårtorna :)

    SvaraRadera
  2. Underbart söt som alla dina Kitty tårtor :-)

    SvaraRadera
  3. jättesöt hello kitty tårta.ska nog kolla och få inspiration här då jag också ska få göra en hello kitty tårta för första gången.
    du är så duktig på att modellera,som är min svaga sida.

    SvaraRadera
  4. Jättefin tårta, du är så duktig. En riktig inspirationskälla.

    SvaraRadera
  5. Gud vilka fina tårtor du gör! :)

    SvaraRadera
  6. Otroligt fin tårta! Och bra modellerat! :)

    SvaraRadera
  7. Gud så söt, hello Kitty ser fluffig ut, helt perfekt :)

    SvaraRadera
  8. Oj vad fin, du är grymt duktig! Du har inte lust att göra en steg för steg när du modellerar?
    Nu har min bak-hobby också fått en blogg, titta gärna in!

    SvaraRadera
  9. Tårtan och framför allt Hello Kitty är ju bara så söt!

    SvaraRadera
  10. Tårtan var underbar & dottern min överlycklig!!! Den var lika god som den var fin! Tack snälla Maria! :)

    SvaraRadera
  11. Tårtan är jätte snygg och Hello Kitty är så perfekt.

    SvaraRadera